Sexnoveller & Orgasmer

För tjejer som vill bli kåta. 6,7 miljoner klick.

Sexnoveller och dirty talk

Posted by Roger Krook på 30 augusti, 2011

sexig och fräck tjej

Ett vanligt tips, om man ska försöka skriva sexigt, är att göra det på ett snuskigt sätt och använda de grövsta orden. Varför ska det sexuellt laddade vara snuskigt? Varför får det inte vara romantiskt och kärleksfullt? Och varför ska man inte lämna något till fantasin? Vi ska ta några exempel på mjuk och hård erotik.

Exempel 1

Jag vill gärna vara din drömtjej. När vi brinner ska vi brinna tillsammans. Våra kroppar ska bli ett, i en värld där det bara finns två mörka ögon och ett gyllene hår. Vi ska färdas till kärlekens sjunde himmel, dyka ner i erotikens ocean och sköljas upp på efterglödens månljusa strand. Där ska vi ligga hand i hand under Södra Korsets stjärnhimmel.

En gång i tiden kunde man skriva sådana omskrivningar i sexnoveller. Inte särskilt upphetsande för dagens människor, eller hur? Sedan blev man lite fräckare, men det mesta lämnades fortfarande till fantasin:

Exempel 2

Min kropp längtar efter dig. Med dina smekningar och kyssar ska du göra mig villig, ja pockande. När min kropp är beredd ska vi älska länge, länge. Jag vill känna din hårda manlighet, när du tränger in i min välkomnande värme. Sedan ska vi finna en gemensam rytm, som tar oss till högre och högre höjder. Ända tills du får mig att höra klockor ringa, se raketer explodera och känna fördämningar brista.

Varför är det andra exemplet inte heller särskilt hett? Sexforskarna säger att parafilin, det som är lite kinky, ska smutsa ner kärleken. Men varför i hela friden ska man smutsa ner kärleken när man har sex? Särskilt om man skulle vara kär i den man har sex med?

Att njuta av sex kan vara svårt om man samtidigt tänker på kärlek, relationer, äktenskap, barn, gemensam ekonomi och skilsmässa. Nyttan med det opassande,det snuskiga eller perversa är att det skiljer sexet från kärleken. Snuskpratet skiljer sexet från kärleken genom att smutsa ner kärleken så bara sexet blir kvar. Därför kan snuskpratet hjälpa oss att njuta mer när vi har sex eller fantiserar om sex.

Vi anser oss kanske frigjorda och svåra att chockera, men fortfarande finns det många tabun. Att kalla kvinnans kön för det populäraste ordet anses så opassande att man försöker hitta på nya, mindre laddade ord. Att kvinnan kallar mannens kön för det populäraste och mest laddade ordet är också lite opassande. Hellre ska hon använda ordet mammor använder när de pratar med småbarn.

Att kvinnan har stark sexlust och har sex bara just därför väcker fortfarande blandade känslor. Annars skulle det vanligaste och värsta skällsordet inte vara hora. Att en ung flicka har en vuxen kvinnas sexlust och sexliv är också lite horaktigt. Även om hon kan få preventivmedel på närmaste ungdomsmottagning. Under tusen år (när vi levde enligt Bibeln) skulle kvinnan (men inte mannen) vänta med sex till äktenskapet och den uppfattningen sitter djupt i vår kultur. Ända in på sextiotalet trodde man att tonårsflickor fantiserade om drömprinsar och kyrkbröllop, inte om sex och snusk.

Hur bra stämmer teori och praktik? Snuskpratet motsvarar faktiskt ganska exakt de här fördomarna. Tjejen pratar inte om snoppen, snippan och att låtsas man är gifta. Hon pratar om kuken, fittan och knulla. Nej, hon säger att hon vill bli knullad, vilket låter ännu mindre romantiskt. Och mer horaktigt.

På sextiotalet gav några kända svenska författare ut Kärleksantologin, en samling grova porrnoveller. Dom hade tröttnat på omskrivningarna. Bengt Anderberg sade: -Det heter fan inte lem. Det heter kuk.

Därför använder den snuskpratande tjejen de mest laddade orden. Allra helst ska dom vara fula, om det fortfarande finns fula ord. Och hon är kåt, inte förälskad:

Exempel 3

Jag är så kåt. Knulla mig! Jag vill känna din kuk inuti mig. Jag vill bli knullad framifrån och bakifrån. Slicka min fitta! Slicka mig tills jag kommer! Åh, jag måste få en orgasm! Sedan ska du knulla min våta fitta tills det går för mig igen. Och då vill jag bli knullad i rumpan så jag kommer en gång till. Och en gång till.

Nu börjar det likna något. Men det kan bli värre. Kvinnan kan även smutsa ner sig själv genom att säga hon är allt det som kan ge en tjej horrykte. Hon är för kåt, för ung, gillar sex för mycket och har sex utan att vara kär. Hon har ingen skam i kroppen och borde egentligen ha ett kok stryk, eller en rejäl våldtäkt, så skulle hon kanske lära sig veta hut. Och om inget annat är tillräckligt snuskigt så kan incest fortfarande få folk att reagera:

Exempel 4

Åh pappsen, du gör mig så kåt! Jag är alltid så kåt. Och så våt i fittan. För jag går bara omkring och tänker på din kuk. Din stora, hårda kuk. Jag är din lilla snuskiga kuksugarhora. Suga kuk är det enda jag tänker på. Och att bli knullad i min kukhungriga tonårsfitta. Åh, det är så skönt när din stora kuk töjer ut min tajta lilla fitta. Knulla mig hårt och brutalt! Knulla mig tills jag blir helt hysterisk och min fitta börjar rycka och krampa runt din kuk. Knulla din lilla minderåriga dotter! Efteråt ska du göra som du brukar och ge mig smisk på stjärten tills jag gråter. För att jag var så horaktig och inte gjorde något motstånd när du våldtog mig.

Usch!

Sexnoveller & Orgasmer Home

Skriv en kommentar

