Sexnoveller & Orgasmer

Porr, fakta och tips för tjejer. Över 6 miljoner klick.

  • sexnoveller & orgasmer flickan 2
  • Porr mot fascism

    Sex och politik hör ihop. När fascismen marscherar i Europa och SD sitter i Sveriges riksdag hyllar vi kvinnans gränslösa sexualitet. I våra sexnoveller iscensätter vi svenska tjejers mest upphetsande sexfantasier.
  • Mot sexism & rasism

En midsommarnatts sexnovell

Posted by Roger Krook på 20 juni, 2013

sexiga midsommarflickan

Lovisa Hjorthagens sexnovell Lilla Wilma och Fula Gubben har blivit riktigt populär. Så hon har skrivit en uppföljare, som blivit klar lagom till midsommaren. Sexnoveller & Orgasmer presenterar midsommarens värsta sexnovell för tjejer: Fula Gubben kommer tillbaka. Att försöka skriva något om handlingen skulle bara bli en spoiler – så läs själv istället. Men okej, det förekommer en del sex i novellen. Eller ganska mycket sex och sex av ett slag som inte alla tycker man ska få skriva om.

Jag önskar alla läsare mycket nöje med novellen och en trevlig midsommar! Och här är lite poesi ur en gammal svensk porrfilm, som passar perfekt när den magiska midsommarnatten ler sitt första leende. Mamman har nyss haft sex med en tonårsflicka från andra sidan ön, grannen Axel, grannens pojke samt, som grädde på moset, en trekant med sin son och sonhustru.

Mamman: Inatt, då var de få mörka timmarna galenskap. Dom tillhörde häxmästarna och trollen. Bara nymfer och satyrer kunde klara av skymningen. Allt var uppochnervänt. Det som jag trodde förr, det gällde inte längre. Allt som förr var förbjudet blev plötsligt tillåtet, åtråvärt. Obestämd rädsla löstes upp i det skumma ljuset. Blod, längtan vällde fram som vågor i en storm

Så kom solen. Sakta smälte dårskapen och romantiken bort. Den släktskap som hade vuxit fram under tjugo år är naken i ett ljus som visade för mycket. Det visade den riktiga längtan, begären som förklädde den till något tillåtet. Dessa förhållanden kunde aldrig bli desamma igen. Hela min värld, Axel, hela min fantasivärld försvann inatt. Jag förstod att det enda riktiga är att hålla fast vid dig och vara glad och nöjd. Det ger mig så mycket tillfredsställelse och lycka att vara tillsammans med dig. Jag är äldre än du Axel. Tills i morse sade jag mig själv: Han tröttnar på dig. Han lämnar dig. Lämnar dig. Men imorse förstod jag. Att jag ska vara nöjd att bara ha dig, vara lycklig tills du lämnar mig.

Axel: -Du, ta och packa långkalsongerna, vad? Det kan bli kallt där uppe i Norrland.

Sommar innebär inte bara sol, bad, grillning och släktträffar. För många innebär det även egen tid och då kan man unna sig en sexnovell eller lite annan stimulerande läsning. Sexnoveller & Orgasmer har alltid flest läsare på söndagarna, då många tydligen har lite extra tid att varva ner och ta hand om sig själva. Så vi har fräschat upp våra texter inför de kommande semestertiderna och dessutom publicerat ett par nya högklassiga noveller.

Trevlig lässtund!

Skriv en kommentar

